Een Renault kopen

Hier vindt u de belangrijkste vragen die u zich misschien over de aankoop van een Renault stelt, en hun antwoorden.


Ik wens regelmatig ingelicht te worden over de actualiteit bij Renault: hoe neem ik een abonnement op de Newsletter?


De website renault.be bevat een rubriek die volledig gewijd is aan onze actualiteit. Klik hier om hem te ontdekken.

Wenst u rechtstreeks informatie te ontvangen en alles te vernemen over nieuwe producten, diensten, aanbiedingen en de actualiteit bij Renault: neem een abonnement op onze Newsletter.


Hebt u een gamma voertuigen die speciaal zijn aangepast aan mindervaliden?


Ons net beschikt over een volledig aanbod van aangepaste voertuigen, ontwikkeld in samenwerking met gehomologeerde leveranciers, en zal u met genoegen de beste oplossing voor uw specifieke situatie aanbieden.

Om het deel Handi-Services, een gamma op maat gemaakte producten, te ontdekken: klik hier.

 

Ik wil een Renault kopen. Hoelang moet ik wachten tussen mijn bestelling en de aflevering van de wagen?

De leveringstermijn is afhankelijk van de wagen en de bestelde uitrustingen. Uw concessiehouder beschikt over middelen die hem in staat stellen nauwkeurig de leveringstermijn te bepalen voor het voertuig van uw keuze.

Waar vind ik een overzicht van het volledige Renault-gamma?

Ontdek ons volledige aanbod van nieuwe personenwagens en bedrijfsvoertuigen, occasies en financieringen in onze rubriek Renault-gamma.

Er staat ook een sitemap te uwer beschikking.

Biedt u financieringen aan voor occasies?

Uiteraard! Wij bieden diverse financieringsformules aan voor occasiewagens. Klik hier om ze te ontdekken.

Biedt u verzekeringscontracten aan?

Zeker. Als u belangstelling hebt, raadpleeg dan onze rubriek « Verzekering ».

 

Biedt u garantieverlengingen aan?


Ja: Easylife en Easylife Pro zijn onze twee types van garantieverlengingen die respectievelijk bestemd zijn voor particulieren en professionele klanten.
Voor andere vragen over de aankoop van een Renault, klik hier.